Sony Ericsson HBH-DS220 - bezdrátově za málo pěnez (recenze) | Tisk |  Email
pošli na vybrali.sme.sk
Jozef Cmar
Pátek, 2. říjen 2009
Sony Ericsson sice v oblasti mobilních telefonů dlouhodobě přešlapuje na místě, v oblasti příslušenství k nim ale patří k nejprogresivnějším výrobcům, jelikož disponuje velmi širokou nabídkou doplňků všech možných druhů a ražení. Obzvláště silný je výrobce v oblasti multimédií a poslechu hudby. Disponuje například velmi širokou nabídkou kvalitních sluchátek a to jak klasických drátových, tak i bezdrátových. Model HBH-DS220, který si dnes představíme, patří do druhé z těchto kategorií.
29~29.JPG 30~28.JPG  33~30.JPG 37~25.JPG 36~26.JPG

Stále více zákazníků přichází na chuť bezdrátovému poslechu hudby a není se čemu divit. Nutnost mít připojená sluchátka dlouhým kabelem k telefonu a při příchozím hovoru se vším složitě manipulovat není rozhodně příjemná, takže zákazníci stále více využívají možností technologie Bluetooth a konkrétně toho, co nabízí profil A2DP, sloužící právě k bezdrátovému poslechu hudby. Sám jsem mu propadl a vyjma sluchátek Koss Porta Pro, na které nedám dopustit, jsem si pořídil také HBH-DS980, se kterými jsem maximálně spokojený. Ne každý ale potřebuje všechny funkce, které tato sluchátka nabízí, jiní zákazníci si například chtějí užít bezdrátový poslech hudby, ale chtějí k němu využít také vlastní sluchátka, která nyní používají.

Právě pro ty je ideální dnes recenzovaný výrobek - bezdrátová sluchátka Sony Ericsson HBH-DS220. Ta v základním balení obsahují samotný bezdrátový modul, klasická drátová sluchátka a samozřejmě také nabíječku. Samotný modul nabízí dostatek ovládacích prvků sloužících pro pohodlné ovládání hudebního přehrávače a také velmi praktickou sponu, kterou se dá modul připevnit kamkoliv na oblečení. Co je ale podle mého nejdůležitější, na tomto modulu se nachází kromě nabíjecího konektoru také klasický 3,5 mm konektor jack, takže do něj mžete připojit také libovolná vlastní sluchátka. Ta, která najdete v základním balení, jsou dost podobná klasickým sluchátkům, které známe z prvních přístrojů řady Walkman. Kvalita přehrávání hudby je na velmi dobré úrovni, rozhodně budete spokojeni. Během testování jsem se nesetkal s žádnými výpadky signálu Bluetooth a to ani v případech, kdy jsem se vzdálil od telefonu na delší vzdálenost. Potěšila mě také veliká výdrž baterie, která zásobuje energií sluchátka spousty hodin. Jako velké plus vidím také již zmíněnou sponu. Sluchátka je možné použít také k vyřizování vašich hovorů, ani v tomto směru jsem se nesetkal s žádnými komplikacemi.

Sluchátka Sony Ericsson HBH-DS220 podle mě nabízí dobrý kompromis mezi užitnou hodnotou a cenou. Méně náročným posluchačům jsou schopna zprostředkovat kvalitní poslech hudby a navíc bez překážejících kabelů, pro vstup do světa bezdrátového poslechu hudby jsou podle mě ideální. Ne každý má tolik peněz, aby si bez rozmyslu a bez dřívějších zkušeností hned koupil nejvyšší model HBH-DS980. Právě na tyto zákazníky sluchátka útočí a podle mě velmi úspěšně. Jako hlavní výhodu vidím to, že sluchátka můžete hned po zakoupení začít používat, vše důležité máte přímo ve standardním balení za které zaplatíte přijatelnou částku peněz. Poslech hudby navíc bude dostatečně kvalitní a pokud uvážíte, že nemusíte složitě manipulovat s kabelem standardně vedoucím k telefonu, drobné mušky sluchátkům rádi odpustíte.