" />
Sony Ericsson MPS-100 - repráčky složené na cesty (recenze) | Tisk |  Email
pošli na vybrali.sme.sk
Jozef Cmar
Čtvrtek, 27. srpna 2009
Sony Ericsson je na poli přídavných reproduktorů pro mobilní telefony velmi aktivní a potvrzuje to také svým nejnovějším produktem, kterým jsou dnes recenzované reproduktory MPS-100. Nepřináší revoluční kvalitu hudby, ale vhodně navazují na své nástupce a doplňují současnou nabídku. Navíc pěkně vypadají a snadno se přenáší. Více již v dnešní recenzi.
1~51.JPG 8~47.JPG 15~42.JPG 12~42.JPG

Na repráčky MPS-100 jsem se těšil už od jejich představení. Velmi se mi totiž líbil jejich vzhled a stejně tak použitá černá barva. Prostě kombinace skutečně pro mě. Až při otevření krabice jsem ale zjistil, jakže se vlastně repráčky přepravují a přenáší. Zde je možná největší rozdíl oproti předchozím modelům. Nedostanete totiž žádnou krabičku, kam byste bedýnky uschovávali spolu s kabely, vše se schová přímo do reproduktorů, které se po schování kabelů k sobě přichytí a lze je tak velmi snadno přenášet. Je to možné díky tomu, že v dnech obou reproduktorů je dostatek místa na uschování propojovacích kabelů, které se tak nikde nemotají. Na stejném místě se také nachází magnety, které zajistí, že po správném uschování kabelů se repráčky k sobě přichytí a lze je hodit například do batohu a více se o ně již nestarat. Složený stav je dobře vidět na druhé velké fotografii v tomto článku.

Mnohem důležitější je ale pro mě kvalita zvukového výstupu. Tady se neudála žádná revoluce, repráčky skutečně plynule navazují na své předchůdce. Reprodukce hudby je dostatečně hlasitá, bez problémů ozvučíte větší místnost nebo místo venku. Ani při vyšší hlasitosti nedochází ke snížení kvality zvuku, repráčky nijak nechrčí. Velmi ale záleží na tom, jak kvalitní je skladba, kterou posloucháte. Pokud používáte mp3 s nízkým bitrate (128 kbs a méně), při vyšší hlasitosti již bude zřetelná nedokonalost přehrávané hudby.Není to ale chyba reproduktorů, ale skladby. Proto doporučuji rozhodně používat vyšší bitrate, především pokud máte dostatek paměti ve vašem telefonu. Sám mám většinu skladeb s bitrate 320 kbs a při vyšší hlasitosti a poslechu přes MPS-100 to je poznat. Nejvíce jsem MPS-100 testoval s hudebním Walkmanem W980, který je pro přehrávání hudby skvěle připraven a spolu tato dvě zařízení tvoří dvojici, která nabídne výbornou porci muziky. Dokonce jsem na nějakou dobu začal poslouchat i vážnou hudbu, jak si můžete prohlédnout ve videu, které naleznete na konci článku.

Nové repráčky rozhodně nepřináší revoluci, to jsem ale od nich ani nečekal. Vhodným způsobem doplňují a rozšiřují stávající nabídku a to je podle mě důležité. Opět tak bude více zákazníků, kteří si budou moci repráčky vybrat přesně podle svého gusta. Líbí se mi především snadná přenositelnost a velmi chytré konstrukční řešení. U starších modelů jsem občas bojoval s tím, abych správně vše vmáčknul do těsných krabiček (především s kabely býval problém), u MPS-100 je vše mnohem jednodušší, repráčky jsou prakticky neustále připraveny k transportu a jejich zabalení je otázkou pár vteřin.Trochu mi ale chybí jakékoliv pouzdro ve standardním balení, do kterého by se MPS-100 mohlo uložit. Standardní průhledný plast, ve kterém se repráčky nachází po koupi, příliš vhodný není.

Sony Ericsson MPS-100 můžete zakoupit na oficiálním e-shopu Sony Ericsson

11~43.JPG 13~42.JPG 14~39.JPG 11~43.JPG 16~40.JPG
5~51.JPG 6~46.JPG 7~45.JPG 2~49.JPG 10~45.JPG