Forum |
Zkušenosti s novým oficiálním servisem Sony Ericsson | | Tisk | |
Jozef Cmar | |
Pátek, 14. květen 2010 | |
Servis Sony Ericssonu v České republice, to je v poslední době prakticky synonymem pro Arvato stejně jako naopak Arvato je synonymem pro oficiální servis Sony Ericssonu. Arvato ale není jediným oficiálním servisem (a to je jedině dobře, jelikož zdaleka ne vše v tomto směru funguje stoprocentně), jednou z nových tváří na trhu je společnost SAMI GSM servis. Abych nepsal o něčem co neznám, rozhodl jsem se servis vyzkoušet naživo. Nedávno se mi pokazil můj Sony Ericsson G502 a protože je telefon ještě v záruce, chystal jsem se v autorizovaném servise uplatnit záruku. Jelikož ale s Arvatem nemám vždy nejlepší zkušenost, tak se mi ale do toho příliš nechtělo. Otevření nového autorizovaného servisu SAMI GSM mi jednak vyřešilo problém s mým telefonem, jednak jsem získal možnost vyzkoušet si fungování společnosti sám na sobě. Samozřejmě jsem telefon do opravy neposílal coby šéfredaktor SEManie, ale poslal jsem jej do servisu přes známého v Praze tak, abych činnost servisu pokud možno neovlivnil ve svůj prospěch. Nejprve ale něco málo o samotné společnosti a o tom, jaké služby nabízí. Především se jedná o autorizovaný záruční i pozáruční servis telefonů Sony Ericsson. Jednodušší opravy dělá servis přímo na místě, při nutnosti opravy většího rozsahu pak servis funguje jako sběrné místo a postará se o to, aby byl váš telefon opravený. Samozřejmostí je možnost přehrání softwaru nebo například zálohování vašich dat. Ačkoliv společnost jako taková vznikla teprve nedávno, pracují v ní lidé s dlouhodobými zkušenostmi a o svůj telefon se rozhodně nemusíte bát. Líbí se mi především příjemný přístup a výborná komunikace. Přímo na internetu můžete sledovat aktuální stav opravy svého telefonu, což jsem ocenil i já se svým G502. Pokud je třeba nějaký náhradní díl objednat a vy na něj budete nějakou dobu čekat, ze servisu vám o tom dají vědět. Ačkoliv jsem s opravou telefonu byl naprosto spokojený, stejně jsem zvědav, jestli si servis udrží takto vysoký standard i v budoucnosti, neboť se dá očekávat, že zakázek bude přibývat a já jen doufám, že toto zákazník nijak nepocítí a bude o něj stále pečováno stejně. Váš pokažený telefonek můžete donést buď přímo na adresu společnosti SAMI GSM Servis s.r.o., prodejna Comfor Shop, Libušská 1995/276, Praha 4 - Libuš, 14200, případně můžete přístroj poslat poštou. Při jeho přebírání ze servisu pak zaplatíte 150 kč za poštovné a balné, přijde mi to ale zanedbatelná částka, zvláště když výměnou za ni se vám dostane výborná péče. V případě mimozáruční opravy je samozřejmě tato částka navýšená o její cenu. Mám celkem radost, že se kromě Arvata objevuje další alternativa pro uživatele, jejichž Sony Ericsson bohužel nefunguje tak, jak by měl. Zatím je ještě brzy servis sáhodlouze hodnotit, na to si budeme několik měsíců počkat, až jej vyzkouší větší množství lidí. Z mého pohledu to ale vypadá velmi nadějně, možná právě proto, že servis minimálně nyní bude mít mnohem méně zakázek, než samotné Arvato. Díky tomu se bude moci na jednotlivé případy více soustředit a dávat si na každém záležet. Pokud to takto bude fungovat delší dobu, servis získá na oblibě. Jelikož se navíc jedná o servis autorizovaný a oficiální, nemusíte se bát toho, že by se s vaším telefonem dělo něco špatného. Pokud jste Prahy, je pro vás tato volba v současnosti asi tím nejlepším - telefon můžete fyzicky rovnou odnést do servisu a na stejném místě si jej vyzvednete opravený, nemusíte tyto věci řešit přes svého prodejce (v případě, že máte telefon s oficiální české distribuce). Sám jsem moc zvědav, jak si tým společnosti SAMI GSM povede v budoucnosti, po ne vždy výborných zkušenostech s Arvatem to nyní vypadá, že je na obzoru servis s lidským přístupem ke zákazníkovi. Pro více informací navštivte domovskou stránku společnosti SAMI GSM Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. |
< Předch. | Další > |
---|