" />
Zkušenosti s novým oficiálním servisem Sony Ericsson | Tisk |  Email
Sdílení:
Linkuj.cz!
Jaggni to!
pošli na vybrali.sme.sk
Facebook
Jozef Cmar   
Pátek, 14. květen 2010
Servis Sony Ericssonu v České republice, to je v poslední době prakticky synonymem pro Arvato stejně jako naopak Arvato je synonymem pro oficiální servis Sony Ericssonu. Arvato ale není jediným oficiálním servisem (a to je jedině dobře, jelikož zdaleka ne vše v tomto směru funguje stoprocentně), jednou z nových tváří na trhu je společnost SAMI GSM servis. Abych nepsal o něčem co neznám, rozhodl jsem se servis vyzkoušet naživo.


Nedávno se mi pokazil můj Sony Ericsson G502 a protože je telefon ještě v záruce, chystal jsem se v autorizovaném servise uplatnit záruku. Jelikož ale s Arvatem nemám vždy nejlepší zkušenost, tak se mi ale do toho příliš nechtělo. Otevření nového autorizovaného servisu SAMI GSM mi jednak vyřešilo problém s mým telefonem, jednak jsem získal možnost vyzkoušet si fungování společnosti sám na sobě. Samozřejmě jsem telefon do opravy neposílal coby šéfredaktor SEManie, ale poslal jsem jej do servisu přes známého v Praze tak, abych činnost servisu pokud možno neovlivnil ve svůj prospěch. Nejprve ale něco málo o samotné společnosti a o tom, jaké služby nabízí. Především se jedná o autorizovaný záruční i pozáruční servis telefonů Sony Ericsson. Jednodušší opravy dělá servis přímo na místě, při nutnosti opravy většího rozsahu pak servis funguje jako sběrné místo a postará se o to, aby byl váš telefon opravený. Samozřejmostí je možnost přehrání softwaru nebo například zálohování vašich dat. Ačkoliv společnost jako taková vznikla teprve nedávno, pracují v ní lidé s dlouhodobými zkušenostmi a o svůj telefon se rozhodně nemusíte bát. Líbí se mi především příjemný přístup  a výborná komunikace. Přímo na internetu můžete sledovat aktuální stav opravy svého telefonu, což jsem ocenil i já se svým G502. Pokud je třeba nějaký náhradní díl objednat a vy na něj budete nějakou dobu čekat, ze servisu vám o tom dají vědět. Ačkoliv jsem s opravou telefonu byl naprosto spokojený, stejně jsem zvědav, jestli si servis udrží takto vysoký standard i v budoucnosti, neboť se dá očekávat, že zakázek bude přibývat a já jen doufám, že toto zákazník nijak nepocítí a bude o něj stále pečováno stejně. Váš pokažený telefonek můžete donést buď přímo na adresu společnosti SAMI GSM Servis s.r.o., prodejna Comfor Shop, Libušská 1995/276, Praha 4 - Libuš, 14200, případně můžete přístroj poslat poštou. Při jeho přebírání ze servisu pak zaplatíte 150 kč za poštovné a balné, přijde mi to ale zanedbatelná částka, zvláště když výměnou za ni se vám dostane výborná péče. V případě mimozáruční opravy je samozřejmě tato částka navýšená o její cenu.



Mám celkem radost, že se kromě Arvata objevuje další alternativa pro uživatele, jejichž Sony Ericsson bohužel nefunguje tak, jak by měl. Zatím je ještě brzy servis sáhodlouze hodnotit, na to si budeme několik měsíců počkat, až jej vyzkouší větší množství lidí. Z mého pohledu to ale vypadá velmi nadějně, možná právě proto, že servis minimálně nyní bude mít mnohem méně zakázek, než samotné Arvato. Díky tomu se bude moci na jednotlivé případy více soustředit a dávat si na každém záležet. Pokud to takto bude fungovat delší dobu, servis získá na oblibě. Jelikož se navíc jedná o servis autorizovaný a oficiální, nemusíte se bát toho, že by se s vaším telefonem dělo něco špatného. Pokud jste  Prahy, je pro vás tato volba v současnosti asi tím nejlepším - telefon můžete fyzicky rovnou odnést do servisu a na stejném místě si jej vyzvednete opravený, nemusíte tyto věci řešit přes svého prodejce (v případě, že máte telefon s oficiální české distribuce). Sám jsem moc zvědav, jak si tým společnosti SAMI GSM povede v budoucnosti, po ne vždy výborných zkušenostech s Arvatem to nyní vypadá, že je na obzoru servis s lidským přístupem ke zákazníkovi.

Pro více informací navštivte domovskou stránku společnosti SAMI GSM



Komentáře
Příspěvky vyjadřují názory uživatelů a nejsou nijak redigovány.
Vyhrazujeme si však právo příspěvky odstraňovat.
Autor: kameraman Datum: 2010-08-27 10:55:32
hjlhl
Autor: kameraman Datum: 2010-08-27 10:55:06
chvála bohu ja ešte stým novým servisom nemám skúsenosti, ale servisy SE sú v pohode, pred minulým rokom som dal do servisu telefón a za týždeň som to mal hotový.
Autor: miva Datum: 2010-05-19 16:09:10
Tak jsem jak na objednávku také vytestoval servis: ( dceři začal chraptět repráček u W350 ) která je ještě v záruce a jsem naprosto spokojený, jeden den jsem telefon přinesl a druhý den byl hotový, pravda je že je to pro servismany drobnost ale rozhodně příjemný a vlídný přístup už standardní všude není. Navíc při testech zjistili že už ani sluchátko není jako bývalo tak ho vyměnili také.Takže za sebe můžu všem doporučit. :)
Autor: OldřichMládek Datum: 2010-05-15 14:26:43
To Yari, můžete mi říct, jakou pravopisnou chybu tam vidíte? Jsem velice dobrý češtinář a žádnou tam nevidím, ve třetím řádku vůbec žádné sloveso "mít" není...
Autor: Joza Datum: 2010-05-15 14:22:10
No bojím se bojím, že po tomto komentáři do tebe bude rýpat více lidí :) Ta čeština asi nebude nejsilnější stránkou...
Autor: Yari.SE Datum: 2010-05-15 13:47:09
Mno neni to zas tak davno, co si do me nekdo rejpnul za spatnou cestinu... :D ... ctu ctu a hned ve 3. radku chyba... prosim vas kdo vam rekl ze ve slove mít, jako vlastnit, je Y ??? Y je tam jen kdyz neco myjete a ne kdyz neco vlastnite... ted me omluvte du se vyzvracet... :grin :grin 
A ted to jdu docist
. Autor: pje Datum: 2010-05-14 15:09:31
Tak tohle je mnohem lepší zpráva než upatlaný počin Samsungu: SmartMaps chystají své bitmapy od PlanStudia (mapy.cz) dostat do javy od IBM, což znamená univerzální použitelnost v offline modu bez nutnosti stahování dat. To za předpokladu, že máte alespoň osmigigovou kartu, kam ty bitmapy nacpat. Už se těším...
. Autor: pje Datum: 2010-05-14 15:03:25
geocaching samozřejmě, měl jsem těžší oběd :-/
Autor: pje Datum: 2010-05-14 14:55:24
Zatím jsem s žádným Erikem do servisu nemusel (ťukťukťuk), ale díky za skvělou novinu pro nás okolopražské a pražské...
Autor: Joza Datum: 2010-05-14 11:42:48
Přímo na místě ´telefon se neposílá nikam dál. Zálohování v Arvatu nedělají ani za peníze...
Autor: v6ak Datum: 2010-05-14 08:40:38
Vypadá to zajímavě. 
 
"Jednodušší opravy dělá servis přímo na místě" 
Hmm, já na přehrání FW čekal, tuším, den nebo dva. 
 
"Samozřejmostí je možnost přehrání softwaru nebo například zálohování vašich dat" 
Pokud zdarma, tak to taky není standard. ZA peníze jsem to již viděl. 
 
"Přímo na internetu můžete sledovat aktuální stav opravy svého telefonu" 
To také není samozřejmost, i když zařídit to není tak těžké.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

 
< Předch.   Další >