cMessenger - stanovisko autoru k problemum |
| Tisk |
|
Email
|
Martin Vagner
|
Tuesday, 25. May 2004 |
Dnes mi dosel zajimavy email od spolecnosti Cleverlance, ktera ma na starosti javovou aplikaci na instant messaging cmessenger.
Jelikoz jsou jiz nekolik tydnu problemy s javovou aplikaci cMessenger, tak mi to nedalo a zavolal na jejich ustredi v Praze. Tam mi bylo bohuzel sdeleno, ze telefonicka podpora cmessengeru byla zrusena. Operatorka mi dale sdelila, ze nyni se muzu obratit na techniky pomoci emailu. Ihned jsem tak ucinil a az nyni po dvou dalsich upominkach mi bylo sdeleno stanovisko k problemum od p.Janovskeho. V nem nam sdeluje, ze uplne oficialni vyjadreni k problemum cmessengeru vydaji behem nekolikati dni. My vas budeme samozrejme ihned informovat. Spolecnost jmenem p.Janovskeho dale priznava, ze nekolik vypadku bylo a bohuzel nebylo v jejich moznostech uzivatele za vcas informovat. Dale mi sdelil, ze aplikace cmessenger neni pro spolecnost Cleverlance prioritni a nejsou schopni se ji aktivne venovat. Z toho vypliva, ze dalsi vypadky zcela jiste budou a to nepotesi hlavne uzivatele modelu T6x0 a Z600, na kterych je zminovany klient jediny spolehlive funkcni. Presto mam nyni pro uzivatele jednu velmi dobrou zpravu. Po stazeni nove verze 1.1.7z wapove stranky http://cmessenger.cleverlance.com/wap.jsp je nutne ve wapovem profilu nevyplnovat IP adresu. Pokud si ji vase T6x0 zada, pak zadejte 0.0.0.0. (nebo zkuste nevyplnovat, ale myslim, ze to po vas bude chtit). Ostatni nastaveni zustava stejne a vy jej najdete v nasem samostatnem clanku.

|
|
Autor: Anonym Datum: 2005-09-25 18:59:31 |
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |