Jiz dlouho se na nasem foru resila otazka, jak to je
s ovladanim BT auticka telefony s novym konektorem (Fast
port). Na srazu SEManie v Brne se sesla dve auticka, jedno
moje a jedno Martina Vagnera. A vysledek?
Trosku predbehnu a napisi rovnou vysledek:
Bluetooth Car-100 pomoci telefonu s Fast portem ovladat lze. Vyzkouseli jsme to na modelech W810i, W800i a Z520i.
Postup pro zprovozneni auticka je tento:
1. Na vypnutem a nabitem auticku stisknete a drzte
tlacitko, dokud LED nezacne blikat stridave zelenou a cervenou barvou.
2. Na vasem telefonu zapnete Bluetooth a dejte pridat sparovane zarizeni.
3. Az telefon najde Car–100 tak vas telefon vyzve k zadani kodu, ktery standardne je 0000.
Dojde ke sparovani, avsak auticko zatim neni k telefonu pripojeno.
4. Kratce stisknete tlacitko na auticku. Objevi se ikona
aktivniho pripojeni Bluetooth, coz je vsak jediny ukazatel pripojeni
auticka. Na displeji se nic jineho neukaze.
5. Nyni je auticko pripraveno k ovladani.
Nastal nam zde vsak takovy mensi zadrhel:
I kdyz je auticko pripojeno, na displeji to nelze nijak poznat,
coz je rozdil proti telefonum se starym konektorem, kde se otevrelo
primo ovladani auticka. Zde nic takoveho neni a nastava zajimava
situace: Pomoci joysticku nebo klavesnice ovladate Car–100, nicmene
zaroven pohyby joysticku a mackanim klavesnice prochazite menu. Proste
ovladate auticko ale telefon se tvari, jakobyste s nim normalne
pracovali, proto by v tomto pripade prichazela nutnost sledovat
krome Car–100 take displej telefonu. Ja kdyz toto prvne zkousel
s W800i, tak jsem asi po 20 vterinach zjistil, ze nekomu
volam. Proste jak jsem jezdil dopredu, dozadu a obcas stisknul
joystick, abych auticko zastavil, tak jsem vlezl do tel. seznamu a
druhym zastavenim auticka zacal vytacet kontakt.
Nastesti se to da obejit, a to prostym zamknutim klavesnice.
I se zamknutou klavesnici lze auticko ovladat, a nehrozi ze se pritom
budete pohybovat nekde v menu.
Zaver:
BT-CAR ovladat lze, nicmene vzhledem k rozdilnemu konektoru se hlavnim problemem stava jeho nabijeni. Abyste ho mohli nabijet, musite mit telefon se starym konektorem.
Pouze pomoci nejakeho noveho telefonu napr. W810i neni pouzivani
auticka mozne, prave z duvodu nemoznosti nabit jej. Na internetu
jsou sice informace o redukci z Fast portu na stary konektor,
nicmene v Eeske republice nevime o zadnem obchodu, kde by se tato
redukce prodavala.
Poznamka!
Puvodne
jsme informovali, ze auticko neni mozne s novymi modely ovladat, coz
jsme take nekolikrat jiz drive zkouseli. Zmatlo nas prave ovladaci
menu, ktere se po sparovani proste neobjevi, presto auticko jezdi na
vase povely.
Pokud o Car-100 slysite poprve, muzete si precist recenzi zde
|
|
. Autor: Anonym Datum: 2006-10-25 21:28:26 Nazdar pratele, stahnete si z www.sonyericsson.cz JAVA aplikaci bluetoothcar 1.14 a ovladat ho muzete tam. Sice to nekoresponduje s isplejem, ale jde to. Alojz | . Autor: Vampix Datum: 2006-09-01 11:24:44 Nejlepsi by bylo kdyby se ta redukce dala nekde zakoupit. Nevi o tom nekdo? | . Autor: Didik Datum: 2006-07-09 10:59:00 Onspirovan vise psanym clankem jsem vyzkousel funkcnost auticka s Sam D500. Neuspesne... Sparuji se, ale i pri sparovanem a pripojenem stavu nelze ovladat... Pokracuji v testech... | Autor: RomanP Datum: 2006-07-02 11:05:33 " Dik za pochvaleni figlu s klavesnici, napad je to original muj " ...no dyt to je taky asi to prvni co musi kazdyho napadnout, kdyz vidi vzniklou situaci :-) | . Autor: Joza Datum: 2006-06-29 21:59:12 ten titulek mel rici, ze auticko ovladat lze, Ale bez redukce ci jineho SE se starym konektorem je nepouzitelne | . Autor: DavesMan Datum: 2006-06-29 17:14:53 " Lze ovladat Bluetooth Car-100 pomoci telefonu s Fast portem? Ano, ale..." No, nejak nechapu ten titulek. Co ma spolecnyho Bluetooth auticko s nejakym konektorem? Tedy krome toho nabijeni samozrejme. Bluetooth je bezdratova technologie. Na vine je tedy software telefonu. Nebo mi chcete rict, ze: Telefon s konektorem FastPort = telefon, ktery v sobe nema "aplikaci" Car-100? P.S.: timhle "figlem" by to melo jit ovladat z jakyhokolvek phonu s BT (nebo to SE zablokoval na SE only?) | . Autor: Joza Datum: 2006-06-29 15:59:38 No jo zavidis mi auticko... | . Autor: miramax Datum: 2006-06-29 15:42:48 Kuaaa tady neco smrdi, ze by samochvala ? | . Autor: Joza Datum: 2006-06-29 15:34:09 Dik za pochvaleni figlu s klavesnici, napad je to original muj | . Autor: Jaronemo Datum: 2006-06-29 13:14:21 Zdravim..co se tyce redukce na nabijeni na fasportech tak si myslim ze by to nemel byt poblem vyrobit (sam mam redukci na nabijeni Car-100 z nabijecky), nemam zkusenosti s Fastportem ale pokud by se zistilo kery PIN je + a ktery - vzal by se konektor (treba z det HF) a spodni konektor ze starych SE (na dilynamobily za 18,- ) spojilo se to 2 dratkama tak v tom nevidim zadny problem .... mejte se a napiste kdyz to nskdo prubnete.. | . Autor: Jajar Datum: 2006-06-29 11:58:16 Ehm, samozrejme pro nabijeni auticka bych oprasil svou T68i | . Autor: Jajar Datum: 2006-06-29 11:55:46 Super clanek, myslim, ze je hodne prinosny pro vsechny, kdo po tomto auticku touzi (ikdyz sehnat ho dnes neni tak jednoduche) a nema telefon se starsim konektorem . Ze bych ho nakonec taky poridil? PS: s tim zamknutim klavesnice me to vubec nenapadlo - super figl |
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte. |