Forum |
Recenze Gameboardu EGB-10 | | Tisk | |
Jiri Pesek | ||||
Monday, 27. December 2004 | ||||
Jak uvadi Sony Ericsson na svych strankach, s Gameboardem promenite svuj telefon v dokonale herni zarizeni a vas telefon bude idealni pro hrani her. Po zkusenosti s timto ovladacem musim opravdu uznat, ze hrani her s Gameboardem je velice pohodlne, hry ziskaji tu spravnou „stavu“. VzhledToto prislusenstvi se vyrabi pouze ve svetle sede barve. Rozmery 145 mm na delku a 55 mm na sirku zarucuji pohodlne drzeni a dostatek mista pro ovladaci prvky. Hmotnost, ktera cini 93 g se da srovnavat s beznym mobilnim telefonem. Z hlediska designu nemohu tomuto hernimu ovladaci nic vytknout. Vse je dokonale rozlozeno a prizpusobeno pro snadne ovladani. Na leve strane ovladace je umisteno cerne kolecko, uprostred se nachazi modry drzak pro telefon, leve casti dominuji 4 odlisne barevna ovladaci tlacitka. Konektor pro pripojeni telefonu, vycnivajici kousek pod drzatkem telefonu, nese decentni logo se jmenem vyrobce. OvladaniNa leve strane nalezneme cerny ovladaci 8-smerovy joystick specializovany na kontrolu pohybu. Joystick ma rozmery presne na palec, jimz se ovlada. S pohybem do vsech smeru neni zadny problem. Prava strana obsahuje 4 ovladaci tlacitka: A, B, C, D. Tlacitka se od sebe barevne lisi, aby se nepletla. Pro kazdou hru se funkce tlacitek meni. Nicmene telefon lze ovladat s Gameboardem i v beznem rezimu. V tomto pripade maji tlacitka nasledujici funkce: A-leve kontextove tlacitko Tlacitka jsou vystoupla nekolik milimetru, ale proti joysticku nemaji tato tlacitka jisty stisk. Nekdy se muze stat, ze tlacitko nedomacknete. KompatibilitaNa strankach SE jsem nalezl pouze podporu pro telefony T630 a Z600. Ani v uzivatelskem manualu nejsou jine telefony zmineny. Ja sem si ovsem s Gameboardem zahral i na starsim modelu T610. Myslim si , ze velkou roli hraje verze firmwaru. Telefon obsahuje verzi R6B021. S dalsimi telefony, s kterymi pujde ovladac pouzit, jsou K500i a K700i. Diky tomu, ze maji v sobe zabudovanu Javu s 3D technologii Mascot Capsule Engine Micro3D Edition, stava se hrani opravdovym zazitkem. Teprve s rozvojem 3D her se nachazi v Gameboardu to prave uplatneni, protoze pohybovat se na titerne klavesnicce do vsech smeru kazi pozitek ze hry. Pripojeni Gameboard nema vlastni akumulator, energii cerpa z telefonu. To ovsem nebrani spojeni telefonu s jinym typem zarizeni, protoze po pripojeni se uvolni systemovy konektor herniho ovladace, do ktereho lze nyni zasunout dalsi prislusenstvi komunikujici s telefonem. Pri hrani tedy neni problem telefon nabijet nebo telefonovat pomoci handsfree sady. Protoze ergonomie telefonu, ktere jsou s Gameboardem kompatibilni, se prilis nelisi, vlozite bezproblemove do drzaku jakykoliv podporovany telefon. Drzak lze z ovladace vysunout nadzvednutim pojistky, pri zpetnem navraceni pojistka docvakne.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář. |
< Předch. | Další > |
---|