" />

Forum

Vyhodnocení trí anket | Tisk |  Email
Sdílení:
Linkuj.cz!
Jaggni to!
pošli na vybrali.sme.sk
Facebook
Marek Hajn   
Čtvrtek, 29. duben 2004
Jiste jste si vsimli, ze nejakou dobu bezela na SEManii anketa, zda-li uzivatelum P900 chybí její ceská lokalizace. Výsledky se dozvíte v clánku. Zároven zde najdete i výsledky ankety s dorucenkami v P800 a ztrátou záruky u T610, T630 a Z600.

U první ankety otázka znela "Chybí vám pri pouzívání P900 ceská lokalizace?"

Zvolili jsme dve jednoduché odpovedi, "Ano" a "Ne".

A výsledek? Ceská lokalizace v P900 chybí 68,8 % uzivatelu, na druhou stranu 31,2 % uzivatelu ji vubec nepostrádá. Jaký z toho lze vyvodit záver? Nejspís ten, ze pozastavení projektu pocestení P900 je chyba, protoze vetsina uzivatelu tak bude nespokojena.

 

Dále jsme se vás, konkrétne uzivatelu P800, ptali jestli na svém smartphonu pouzíváte potvrzení o dorucení SMS. Proc jsme se ptali na tak na první pohled stupidní otázku? Odpove? je jednoduchá. P800 neumí nastavit potvrzení o dorucení pro vsechny odeslané zprávy, ale musíte je nastavovat pro kazdou odesílanou zprávu zvlást, coz nekomu, treba me, muze prijít jako otrava.

Mozných odpovedí bylo tentokrát více.

36,4 % dotázaných zvolilo "Ano, pro kazdou zprávu"

27,3 % dotázaných hlasovalo "Nevím jak je zapnout"

18,2 % dorucenky pouzívá "Obcas, kdyz je to nutné"

9,1 % uzivatelu nemá firmware, který zvládá potvrzení o dorucení

a 9,1 % potvrzení o dorucení SMS nepouzívá vubec.

Jak je z výsledku videt, hodne uzivatlu dorucenky pouzívá i presto, ze jejich aktivace není nijak komfortní. No nic, proti gustu... :-)

 

A poslední anketkou jsme zjistovali celkem osemetnou zálezitost. Zcela presne znela otázka takto "Obetujete záruku pro 2,9 MB pameti na T610, T630 a Z600?"

Me osobne výsledky moc neprekvapili, protoze je velmi málo lidí, kterí jsou ochotni toto, na první pohled riziko, podstoupit. Takzvané vymazání GDFS delá jeden nás dobrý známý, kterého mozná znáte z fór pod prezdívkou "Sethxp". Vetsina lidí ví, ze po tomto zákroku ztratí záruku, nicméne uz neví, ze není problém vse uvést do puvodního stavu tak, ze v autorizovaném servisu nikdo nic nepozná, takze ve finále o záruku neprijdou

Ale te? k odpovedím...

43,3 % dotázaných hlasovalo "Rozhodne ne"

40 % uzivatelu neví, ale mozná by do toho sli

a zbylých 16,7 % by tento zákrok podstoupilo a rádo.

 

Tímto vám chci za celý realizacní tým podekovat za hlasování v anketách a veríme, ze budete dál hlasovat i v tech následujícíh.

Komentáře
Příspěvky vyjadřují názory uživatelů a nejsou nijak redigovány.
Vyhrazujeme si však právo příspěvky odstraňovat.

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

 
< Předch.   Další >