Forum

Značková prodejna Sony Ericsson v Palladiu končí... | Tisk |  Email
Sdílení:
Linkuj.cz!
Jaggni to!
pošli na vybrali.sme.sk
Facebook
Jozef Cmar   
Sobota, 6. únor 2010
Před několika lety Sony Ericsson s velikou slávou otevřel svou první značkovou prodejnu ve střední Evropě. Nyní s mnohem menším zájmem veřejnosti se tato prodejna v tichosti uzavírá. Jedná se logický krok v podání Sony Ericssonu nebo se jen společnost snaží šetřit kde může? Od každého něco...


Prodejnu jsem měl několikrát možnost navštívit a zpočátku se mi její myšlenka rozhodně líbila. Neočekával jsem, že by prodejna byla výrazně zisková, spíše jsem ji bral jako výkladní skříň společnosti, kde si zákazníci mohou osahat kompletní portfolio jak v oblasti mobilních telefonů, tak i příslušenství k nim. Nyní po několika letech je ale s prodejnou konec. Smutný konec ambiciózního projektu, viník neúspěchu navíc pravděpodobně zůstane neznámý. Díky tomu, že znám dost lidí jak v samotné společnosti Sony Ericsson, tak i v kruzích blízko ní se pohybující, samozřejmě do situace vidím trochu víc. Kdo konkrétně za nezdar prodejny v Palladiu může, to je otázka, na kterou neexistuje přesná odpověď. Samozřejmě, prodejna nebyla zisková a to se v dnešní době prostě nehodí. Přistupují ale k tomu i další faktory, jako třeba ne vždy příliš kvalitní komunikace mezi prodejci mobilních telefonů (tedy i prodejnou v Palladiu, kterou neprovozuje přímo Sony Ericsson, ale SETOS a nedělám si iluze, že se jí dostává nějaké extrémní péče) a českou pobočkou společnosti. Lidé z české pobočky ale zase logicky nemají neomezené možnosti a jsou limitováni vlastními nadřízenými, kteří třeba do situace v České republice nemohou tak snadno nahlédnout. Výsledkem všech těchto okolností je fakt, že další fungování prodejny v Palladiu prostě bylo celkem nemyslitelné a z tohoto důvodu je její uzavření logickým krokem. Třeba to v budoucnu Sony Ericsson zkusí znovu a bude mít úspěch. Uvidíme, co bude následovat dál, každopádně značková prodejna Sony Ericssonu měla něco do sebe a fandové v České republice zase mají v hlavě trochu smutku navíc. Tím více by se ale nyní měl Sony Ericsson snažit propagovat své telefony a třeba se větší podpory dočká i náš web. V situaci, kdy značkový obchod v Praze skončil a na Mobilmanii (coby největším českém webu o mobilních telefonech) se staráme o většinu článků o Sony Ericssonech, už výrobce dost možná nebude mít na výběr. Paradoxně tak na uzavření Palladia může SEMania jen a pouze vydělat. Trochu jsem se rozpovídal...

10~46.JPG 11~44.JPG 12~43.JPG 13~43.JPG 14~40.JPG
15~43.JPG 1~52.JPG 2~50.JPG 3~51.JPG 4~49.JPG
5~52.JPG 6~47.JPG 7~46.JPG 8~48.JPG 9~45.JPG

Komentáře
Příspěvky vyjadřují názory uživatelů a nejsou nijak redigovány.
Vyhrazujeme si však právo příspěvky odstraňovat.
. Autor: kristinka Datum: 2010-03-01 14:28:27
dobry den, 
 
chci se mozna trochu mimo zeptat, jestli je nekde v Praze aspon nejaka 'duveryhodna' prodejna, kde by si clovek mohl telefon "osahat" (sonycentrum?!)??? Mam ten samy SE (T300) uz pres 7 let, coz svedci o tom, ze jsem velmi spokojena, presto uz asi prisel cas si poridit novy, ale jsem ponekud 'old school' a rada si na vec 'sahnu' nez se rozhodnu. Stacila jsem se v obchode stavit asi pred mesicem, ale spechala jsem a pak kdyz jsem se tam konecne minuly tyden dostala, uz tam nebyl. 
 
Diky K.
Autor: tesil1 Datum: 2010-02-14 17:35:19
Velmi mne mrzi uzavreni prodejny v Palladiu,ac jsem z Ase,velmi rad jsem tam jezdil,panove byli velmi ochotni a vstricni a i to byl jeden z duvodu proc jsem odesel po mnoha letech od mnou nenahraditelne a opevovane Nokii k SE ktery jsem ale opravdu vubec nemusel a ted bych uz nemenil,momentalne C 905,pevne verim ze v budoucnu vznikne nekde jina prodejna a treba nekdo z teto particky panu se vrati za pult.Takze pane Wagner jeste jednou naposledy velke diky prave Vam za Vasi ohromnou ochotu a snahu pomoci ve vsem co ja jsem potreboval a velmi mne mrzi ze se zrejmne uz tezko potkame...i kdyz nerikej nikdy....spokojeny zakaznik z Ase :cry
Autor: ondrejmicka Datum: 2010-02-11 14:46:30
Děkujeme za podněty, určitě nezůstanou jen v mém počítači... Děkujeme také všem za podporu!
Autor: martinnv Datum: 2010-02-11 00:03:11
a ještě něco. Můj příspěvek byl smazán, ale jestli tu je někdo, kdo má možnost nějak zasáhnout do vyjednávání s operátory, zařiďte ať nějaké SE dají do nabídky. Vím, že to je složité, ale třeba VF by chtěl...
Autor: martinnv Datum: 2010-02-11 00:01:14
Je pravda, že je hodně velká škoda zavřít tuto prodejnu. Také chápu, že není možné jí provozovat jako ztrátovou. Třeba taková prodejna nokia na Floře je výdělečná? Pokud ano, není problém někde jinde? Neříkám, že Palladium je špatné, ale jako velmi špatné bych viděl umístění prodejny prakticky úplně bokem u nefrekventovaného východu.  
 
Je potřeba mít nějakou takovou prodejnu. Jenže když srovnám prodejnu v Palladiu s prodejnou Nokie na Floře, musím uznat, že na Floře je asi kompletní sortiment Nokie, zatímco v Palladiu nebyla snad ani půlka toho, co SE má v portfoliu. Tedy myslím tím vystavené. Co není vidět se neprodává. Věřím tomu, že na jiném místě s kompletním sortimentem SE by prodejna byla zisková.
. Autor: rvhp Datum: 2010-02-10 23:05:02
Škoda,že prodejna v paladiu končí.Ríd jsem tam chodil zjistil občas inějaké ty veci či osahal eriky a zjistil jejich vlastnosti přímo osobně a též jsem pomohl a vybavení prodejny pomohlo mnoho lidem vybrat si ten správný model který vyhovuje jak funkcemi, tak jak padne do ruky a zároven se dalo vyzkoušet jak na ten daný model člověk vidí. Sám jsem vymanil drtivou vetšinu lidí z jedné značky které moc na jméno nepřijdu,né že by mi něco udělala a erik je erik.A má rodina dnes z 90% používá jedině Sony Ericsson. 
Bylo by fajn kdyby se někdy podařilo tuto prodejnu znovu otevřít a trošku ji na některých místech podpořit aby byla vice vidět. 
Některé značky by mne lákaly co se týče funkcí,konstrukce a rychlosti tel., ale jsem verný značce a pokud používám jiný tel. tak max.jako pracovní a na nezbytnou dobu. 
Čtu i píší tyto řádky skoro se slzou v oku a doufám, aby podobný osud nepotkal Sony Ericsson jako takový. :eek
Autor: obluda zelená Datum: 2010-02-10 17:01:11
ondrejmicka tady napsal, že se snaží zabývat všemi podněty. Jeden bych měl. Nešlo by do SE zase vrátit Dálkové ovládání PC přes Bluetooth, které v modelech Yari a Aino zmizelo? A Paměť kódů by taky nebyla špatná, kdyby se vrátila. 
Díky . ;)
Autor: MartinVagner Datum: 2010-02-09 18:14:11
Díky za pochvalu Ondro, těší mě a jistě těší i současnou redakci. Všichni víme jakou práci tohle všechno dá.  
 
Co se týče daného problému, tak už jen dodám, že jsem jej neotevřel já ani nikdo okolo SEManie. Bylo to oficiální vyjádření neznámého člověka a jak říkám vadí mi na tom jediné a to, že je nutné podobný pohled takto umlčet a smazat. To v dnešní době nemá co dělat, byť se to třeba někomu nemusí líbit.  
 
Co se týče kritiky, tak ta se nám také nelíbí, ale je tu proto, aby se výrobce zamyslel nad tím, že telefony nechodí jak mají a naopak jej to motivovalo napravit chyby. Vždyť ty čísla prodejnosti jsou pořád alarmující a SE to musí vidět nejlíp. 
 
Vážně je smutné vidět jak spousta uživatelů utíká ke konkurenci, která jde s dobou daleko svižněji než naše oblíbená značka. 
 
Pokud jde o soukromé setkání, tak nejsem proti, stačí se ozvat. A mě nezbývá než se těšit....
Autor: ondrejmicka Datum: 2010-02-09 16:30:51
Ahoj Martine, 
 
Nerad bych tu diskuzi strhával někam jinam. Jde pouze o to, že já osobně nepovažuji za vhodné veřejně řešit nějaké osobní vztahy někoho vázané na pracovní záležitosti. Opravdu mi nejde o nějaké zasahování do objektivity nebo cokoliv jiného, pokud se nepletu, za celou dobu existence SEMania je toto poprvé, kdy jsem se já nebo kdokoliv jiný z pozice Sony Ericsson vůbec nějak vyjadřoval k obsahu a vstupoval do diskuze. Sám dobře vím, že objektivita je to nejdůležitější a jsem si vědom toho, že některé články a některé názory jsou pozitivní a jiné negativní, protože tak to prostě je a možná se to nezdá, ale je to tak z mého pohledu to nejlepší a nejvíce prospěšné. Nemá smysl snažit se skrývat negativa a jsem rád za to, že tu SEMania je a odkrývá je. Ale řešit pracovní a osobní vztahy někoho s někým k objektivitě nepatří a je to věc, kterou by si měli dotyční vyřídit soukromě, nikoliv veřejně. 
 
V každém případě plně respektuji tvůj názor a absolutně souhlasím s tím, že do diskuze patří. Ať se to třeba nezdá, opravdu se snažíme se všemi podněty, které pocházejí i od vás, pracovat, řešit je a dělat to nejlepší. Nechci, abyste chválili něco, co si to nezaslouží. Chceme si to opravdu zasloužit. Věřím, že nejen s novými modely se o tom sami přesvědčíte. 
 
Závěrem bych rád zdůraznil, že si velmi vážím toho, co jsi ty pro Sony Ericsson udělal a v čem tví nástupci dle mého názoru velmi úspěšně pokračují a rám bych tímto všem poděkoval. 
 
A navrhuji – až pojedu buď já do Brna nebo ty do Prahy, pojďme se (soukromě, nikoliv veřejně:)) potkat a popovídat si. Díky, 
 
Ondřej
Autor: MartinVagner Datum: 2010-02-09 14:54:10
Ahoj Ondro, známe se několik let a myslím, že jsme spolu zažili spoustu různých situací okolo Sony Ericssonů. Chápu tvé stanovisko co jsi tady napsal, jsi vlastně tiskový mluvčí, ale bohužel jej s tebou nesdílím. 
 
Jsme na soukromém webu, který nijak nepatří k Sony Ericssonu, jen roky tuto značku vytrvale propaguje. Nebudeme se tu bavit jak moc se SEManie zapřičinila o pozdvih značky v letech předešlých a jak se k tomu stavěl Sony Ericsson, ale spíš se zaměřme na svobodu projevu jako takového. Takže: 
 
1. Jakýmkoliv způsobem zde mazat příspěvky je cenzúra jako vyšitá, opravdu už je 20 let po .....;) , takže neznám argument, který by tohle jednání omlouval 
2.Informace, které byly smazány se věnovaly také zákaznické lince, která je naprosto neschopná odpovědět na jednoduché dotazy. To je pravda, fakt a neznám žádný důvod proč tuto informaci tutlat. Ostatně právě zde všichni redaktoři, moderátoří a běžní uživatelé plní funkci této nefunkční infolinky, která je za to regulerně placená. Asi nemusím připomínat, že uživatelé tady z toho němají ani korunu. 
3. O tom dělání ze všech sil bych také pomlčel, domácí i světová fóra jsou plná oprávněné kritiky na modely poslední doby. Nebudu se tu nijak rozepisovat, ale pokud by Sony Ericsson od ředitele po posledního človíčka ve této společnosti alespoň na chvilku koukl na internet a přečetl pár příspěvků běžných uživatelů, tak tato firma je dnes úplně jinde. Že je to dnem ode dne horší asi nemusím zmiňovat, to snad poznáme všichni, i vy u kormidla. 
4.Proběhl tu popis situace, která se udála s bývalým nejmenovaným zaměstancem českého zastoupení. Nebudu tu říkat detaily ani to nějak rozmazávat, ale opět jste si namazali máslo na hlavu vy smazáním daných příspěvků.  
 
Takže jen dodám, že je smutné jak se k problémům stavíte, že konstruktivní a oprávněnou kritiku mažete a místo řešení vaší nelichotivé situace po ostatních chcete, aby vytrvale a stále dokola chválili značku, která si to prostě bohužel momentálně nezaslouží. 
 
S pozdravem 
 
Martin Vagner, bývalý šefredaktor tohoto webu
Autor: ondrejmicka Datum: 2010-02-09 14:19:10
Hezký den všem, 
značková prodejna Sony Ericsson v Palladium opravdu končí. Přesné datum uzavření prodejny je 14. února. Obchod, který byl provozován naším distributorem SETOS bohužel nebyl ziskový a společnost Sony Ericsson si nemůže v současné době dovolit jeho další podporu. Litujeme, že musí k tomuto kroku dojít, ale věříme, že nejen fanoušci značky, ale i široká veřejnost se ráda seznámí s telefony Sony Ericsson u jiných prodejců.  
 
Servisní místo, které bylo součástí obchodu, bude nahrazeno prodejnou SPACE v Galerii Fénix ve Vysočanech. Tato prodejna provozovaná společností SETOS bude přijímat veškeré záruční i pozáruční opravy našich telefonů. Zde rovněž budou moci po uzavření prodejny v Palladiu vyzvedávat své přístroje zákazníci, kteří je předali do servisu ještě v naší značkové prodejně. 
 
Rádi bychom se také vyjádřili k dalším zaručeným interním informacím, které zaznívaly a zaznívají v této diskuzi. Děláme opravdu vše pro to, aby značka Sony Ericsson patřila i nadále k těm nejzásadnějším v oblasti mobilních telefonů. Aby se vám, fanouškům, i široké veřejnosti naše mobilní telefony líbily. Aby na webových stránkách byly všechny informace správně a aby na zákaznické lince dokázali operátoři odpovědět na každou vaši otázku. Aby značka Sony Ericsson byla vidět. Děláme opravdu vše, co je v našich silách a věříme, že budete mít příležitost se o tom sami přesvědčit. Pokud s tím někdo nesouhlasí, má samozřejmě právo na svůj názor, stejně jako ho máme my. Zůstaňme však v tomto ohledu profesionály a diskutujme veřejně pouze o věcech, které na veřejnost patří. My se za náš názor a za naši práci nestydíme. Naší prací pro značku Sony Ericsson žijeme a chceme jí žít i nadále. 
 
Děkujeme všem příznivcům značky Sony Ericsson za podporu, která nám dává energii do další práce. 
 
Za společnost Sony Ericsson 
Ondřej Micka 
 
PS: Pokud chcete sdělit něco osobního, napište svůj e-mail do diskuze, rádi se vám ozveme. 
Autor: verbatim902 Datum: 2010-02-09 09:23:46
I můj příspěvek utrpěl - a to si nemyslím, že by byl - co do důvěrnosti informací - nějak alarmující :grin  
 
Bohužel, mnoho škody si zvládá dělat značka sama sobě (respektive její zastoupení...) A o neprofesionálnosti přístupu na "infolince" SE - tak za tím si stojím... A tím si - jak vidno - také kazí reputaci...
Autor: MartinVagner Datum: 2010-02-08 23:01:35
Jako bývalý šefredaktor a spoluzakladatel tohoto webu se k tomu také vyjádřím. Jistě můj příspěvek bude smazán, ale přesto si tento okamžik nenechám ujít. 
 
Je mi zle z toho co české zastoupení tady předvádí! Nemusíme ani umět počítat do pěti, abychom pochopili co se tu děje a kdo tahá za nitky. Tohle byl vždy web, který psal slušně a věcně o této značce, ale vždy byl samostatný a za mě uměl vyzdvihnout pozitiva, tak si namazat máslo na hlavu. Dělali jsme tu léta reklamu Sony Ericssonům a to všechno ve volném čase a s láskou ke značce. Psali čistě, rovně a bez nějakých postranních úmyslů či touze po zisku. Ale to se tu děje nyní, v době volného slova je opravdu alarmující a chce se mi z toho z prominutím zvracet!!!! Styďte se!!!!
Autor: Joza Datum: 2010-02-08 20:53:13
Rozhodl jsem se sem svým jménem napsat příspěvek a trochu objasnit, proč jsem sáhnul k tomu, že jsem některé komentáře odstranil. Nebudu zde řešit to, co z toho, co zaznělo, je nebo není pravda, každopádně informace, které zde zazněly jsou velmi osobní a citlivé, rozhodně by neměly opouštět firmu Sony Ericsson a její partnery, jelikož se jedná o interní informace. Protože by tyto informace mohli udělat mnoho škody, rozhodl jsem se pro jejich stažení. Na oplátku se ale i já sám pokusím více zjistit o situaci v České pobočce případně zkusím sehnat nějaké oficiální vyjádření, ať již jakékoliv. Nerad bych, aby to vypadalo, že na SEManii cenzurujeme informace, vše, co zde zaznělo samozřejmě u sebe mám, tyto informace se neztratí. V této chvíli ale bude pro zúčastněné strany lepší, pokud vše necháme řešit ty lidi, kteří jsou k tomu povolání. A pokud bude příhodná doba, můžeme diskuzi o některých věcech v budoucnu znovu otevřít.  
 
Jozef Cmar 
Šéfredaktor
Autor: obluda zelená Datum: 2010-02-06 07:38:22
To je škoda, že prodejna končí, mrzí mě to. Taky jsem tam někoklikrát byl a líbíla se mi. 
A chudák jacktalking :(
 
verbatim: Taky jsem si kupoval věci přes x-store, pravda. 
A co se týká "gumiček" ke sluchátkům, tak ty by měly jít koupit i v SONY Centru.
Autor: verbatim902 Datum: 2010-02-06 07:17:28
Je to škoda, ale ruku na srdce - raději si objednám telefon přes x-store (taky SETOS) - kde je o pár stovek levnější... Tak doufejme ve větši propagaci.  
 
A teď mě mrzí, že jsem si ty "gymičky" k sluchátkům koupil jen jedny... Příště snad v servisu...

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

 
< Předch.   Další >